HVR CONSULTANCY

 

Optimale bereikbaarheid verhoogt de klanttevredenheid. 

Het bereikbaar zijn van uw organisatie is van groot belang, echter de laatste jaren is de manieren waarop klanten en prospects met uw organisatie contact opnemen, nog al veranderd. Voorheen was dit in 1e instantie via de telefoon(voice) en fax. Later kwam daar e-mail bij, en de laatste jaren zien we een toename van webchat, WhatsApp, webformulieren en ook sociale media. De hamvraag in deze is, welke manieren passen het beste bij uw organisatie. En hoe kunnen we deze diverse communicatie kanalen nu optimaal inzetten.  

De markt is echter dynamisch en verandert snel. Er is een groot scala aan oplossingen en leveranciers. In deze uitdagende en volwassen markt is het de kunst om de keuze te maken die uw organisatie een voorsprong geeft en aansluit bij uw klanten. 

Met een ruime 25 jaar ervaring in de wereld van vaste- en mobiele telefonie, klantcontactcenter, en integraties ben ik de ideale onafhankelijke partner om de vertaalslag te maken van de wensen, behoeftes en doelstellingen naar een concrete marktuitvraag. Hiervoor heb ik een unieke manier gevonden die reeds bewezen heeft te werken.

Ben je benieuwd hoe deze aanpak werkt? Bel me dan, dan maken we een afspraak en weet u binnen één uur meer, bel me op 06-41001648 of stuur me een whatsapp bericht. 

benieuwd naar een aantal Klant Cases?



 
E-mailen
Bellen
Instagram