HVR CONSULTANCY

 

Optimalisatie van Telefonische Bereikbaarheid bij De Energiespecialist

 

De Energie-, zon- en batterijspecialist wilde hun telefonische bereikbaarheid verbeteren om prospects en klanten beter te ondersteunen. Na een grondige analyse van de huidige bereikbaarheid en klanttevredenheid, hebben we contactmethoden en klanttevredenheidsdoelen van de drie organisaties in kaart gebracht. Dit onderzoek hebben we samengevat in een adviesrapport.
Op basis van voorbeeldcases stelden we een marktuitvraag op, waarbij we besloten deze voor te leggen aan bekende leveranciers. Na demo's van de inschrijvers kozen we voor de best passende oplossing. Uiteindelijk werd XBC Brabant geselecteerd als leverancier, met het Univerge Blueplatform van NEC.
Het behaalde resultaat:

 

  • Alle 3 de organisatie zijn optimaal bereikbaar onder eigen identiteit.
  • Inzicht in beschikbaarheid van alle medewerkers.
  • Alle buitendienst medewerkers maken gebruik van vast op mobiel.
  • Historische en realtime inzicht in performance en bereikbaarheid.
  • Volledige secure oplossing.
  • Alle medewerkers kunnen zowel op de zaak als thuis volledig gebruik maken van de oplossing.
  • Flexibele en schaalbare uCAAS oplossing

Wilt u ook een 100% onafhankelijk advies, en tegelijkertijd de bereikbaarheid van uw organisatie optimaliseren? Neem contact me mij op en ik ga u helpen. 

 
Mail
Call
Instagram